Анотація
Розглянуто питання розробки професійної гри для навчання та тестування електроенергетиків «Професіонал». Вона базується на сучасних знаннях в галузі електроенергетики та інженерної педагогіки. Приведено основні характеристики комп’ютерної програми та вимоги до комп’ютерного забезпечення. Розробка реалізує нову методику ігрового навчання та тестування електроенергетиків і може бути використана на всіх етапах підготовки інженера-електрика. Розглянута методика базується на компетентнісних підходах. Метою розробки є активізація та підвищення ефективності навчального процесу за рахунок впровадження нових технологій навчання. Технічні можливості програмного забезпечення реалізують як індивідуальну, так і командну роботу студентів та електроенергетичного персоналу.
Посилання
I. M. Dychkivska, Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies], 3rd ed. Kyiv: Akademvydav, 2015. (in Ukrainian)
N. Onyshchenko, “Application of game technologies when teaching pedagogical disciples in higher school,” Humanities Science Current Issues, vol. 4, no. 35, p. 260–267, 2021, doi: https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-4-39. (in Ukrainian)
N. M. Kravets and O. V. Hrechanovska, “Ihrovi tekhnolohii navchannia yak odna z innovatsiinykh form navchalno-vykhovnoho protsesu VNZ [Game-based learning technologies as one of the innovative forms of the educational process of a university],” in Materialy XLVI naukovo-tekhnichnoi konferentsii pidrozdiliv VNTU [Proceedings of the XLVI Scientific and Technical Conference of VNTU Departments], Vinnytsia, Ukraina, Mar. 24–27, 2017. (in Ukrainian)
Duolingo. https://en.duolingo.com (accessed Jun. 1, 2023).
Rhombico Games. Power to the People. (2022). Crytivo. Accessed: Jun. 1, 2023. [Online]. Available: https://www.rhombicogames.com/game/power-to-the-people/
4Co. Reactor Tech². (2021). 4Co, KuKusFs Production. Accessed: Jun. 1, 2023. [Online]. Available: https://store.steampowered.com/app/1444020/Reactor_Tech/?l=ukrainian
O. Ye. Kovalenko, A. T. Asherov, Ye. V. Hromov, T. V. Yashchun, and H. I. Sazhko, Pedahohichna spriamovanist navchalnoho protsesu v inzhenernii pedahohitsi [Pedagogical orientation of the educational process in engineering pedagogy]. Kharkiv: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, 2005. (in Ukrainian)
D.-A. Kaybiyaynen, “Network cooperation in the training of engineering elite for regional economies,” in 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL), Dubai, United Arab Emirates, Dec. 3–6, 2014. p. 616–618, doi: https://doi.org/10.1109/icl.2014.7017842.
O. A. Zhukova, “Game techniques in education: Innovative methods of professional training,” Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia 16. Tvorcha osobystist uchytelia: Problemy teorii i praktyky [Scientific Journal of the National Pedagogical Dragomanov University. Series 16. Creative personality of a teacher: Problems of theory and practice], no. 27 (37), p. 46–51, 2016. (in Ukrainian)
I. V. Khomenko, I. V. Obruch, M. I. Khomenko, “Kompiuterna prohrama ihrovoho testuvannia ta navchannia elektroenerhetykiv “Profesional” [Software for game testing and training of electricians “Professional”],” Ukrainian Copyright certificate 31692, Jun. 25, 2010. (in Ukrainian)
I. V. Khomenko, “Metodyka ihrovoho navchannia dlia elektroenerhetykiv [Game-based learning methodology for power engineers],” Energy Saving. Power Engineering. Energy Audit, no. 12, p. 61–64, 2009. (in Ukrainian)
R. P. Abramovych and V. D. Samoilov, Tekhnolohii konstruiuvannia kompiuternykh system pidhotovky personalu v enerhetytsi [Technologies for designing computer systems for personnel training in the energy sector]. Kyiv: “PROMETEI”, 2021. (in Ukrainian)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Авторське право (c) 2023 Ігор Васильович Хоменко, Галина Вікторівна Омеляненко